FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Często zadawane pytania

Masz dodatkowe pytania? Zapytaj!
SCROLLUJ NIŻEJ

Często zadawane pytania

Jakie są zasady wynajmu?

Wszystkie zasady wynajmu są zgodne z zasadami, jakie obowiązują na portalach, za pomocą których dokonuje się rezerwacji, czyli: Airbnb lub Booking.

Na jak długo można wynająć apartament?

W sezonie, czyli od 20 maja do 1 sierpnia, minimalny czas, na jaki można wynająć apartament, wynosi 6 dni (w interwałach poniedziałek – niedziela.) Poza sezonem, od 1 września, można wynająć na krócej.

Na ile osób przewidziane są apartamenty?

Nasze apartamenty zaprojektowane są dla maksymalnie dwóch osób dorosłych i jedno dziecko do 12. roku życia.

Czy można dokonać rezerwacji wstępnej?

Tak. W tym celu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

Jakie są zasady rezygnacji?

Jeśli dokonasz rezygnacji na minimum 4 tygodnie przed wyjazdem, zwrócimy Ci całość wpłaconej kwoty. Jeśli zrezygnujesz na minimum dwa tygodnie przed terminem, zwrócimy połowę kwoty. W przypadku póżniejszej rezygnacji, niestety nie przewidujemy zwrotu kosztów.

Czy można przesunąć termin przyjazdu?

Tak, po wcześniejszej rozmowie telefonicznej.

Czy jest możliwość dokupienia dodatkowych dni?

Tak, o ile są w tym czasie wolne terminy. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

Czy można przyjechać ze zwierzętami?

W celu ustaleń, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.

Czy można realizować bony turystyczne?

Niestety nie.

MASZ PYTANIA?

Skontaktuj się z nami

Biuro

ul. Marii Konopnickiej 8
72-600 Świnoujście

Telefon kontaktowy
(Rozmawiamy po PL, EN, NO, SE, DK)

+47 40245727

Adres e-mail

manager@v44.pl

Formularz kontaktowy
Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności